Tuesday, April 6, 2010

Värviplaanid


Tegelikult on mul plaan sel kevadel katsetada pisut taimedega värvimist. Kuna aga maa on esialgu märg-lirtsuv-poriauk, siis lükkasin kõikvõimalike juurikate kaevamise tsuti edasi ja tegin ühe värvimiskatsetuse lihtlabasel kombel poest ostetud värviga (roosa):


Värvimise tehnikast niipalju, et lasin vee vahepeal liiga kuumaks, lõng kippus pisut kokku viltuma. Hiljem oli pisut tüütu kerida.
Tütre tellimisel algatasin oma järgmise aasta kudumisprojekti: eriti hirmnunnud sokid. Kuna ma olen masendavalt aeglane kuduja, tuleb loota ja palvetada, et sokid vähemalt jõuludeks valmis saaks.
Lõng on mul nüüd olemas, mustrikiri ka, järgmisena tuleks õiges suuruses vardad omale hankida. Jajahh, aastane projekt, ega see kerge ole! ;)

3 comments:

Köögikata said...

Oi, mulle see värvivalik meeldib! Tõega hirmnunnu!
Ma tahan kaaaa ilusaid lõngu, mul on ainult mingid nõukaaegsed jäägid kastides, puha vanad ja väsinud värvid... :o(
Edu kudumisel!

Ise Hakanud Lillekasvataja said...

Oooh, seda on vaja! Aitähh

Edmond Caulking said...

Lovely blog yoou have here