Monday, July 5, 2010

Kanga kudumise viimased ponnistused.


Ega ma ei lõpeta kangastelgede piinamist aga mõneks ajaks lähen suvepuhkusele küll. Peedid tahavad kõblada, kummel tahab korjamist.
Üleeile õhtul võtsin kanga ja sallikatsetused kangapoomi pealt maha. Viimane, see triibukangas kahekordne jäi suht lühike ikka. Ei venitanud meetritki välja.


Aga ta on selline lahe jupp, kindlasti mõtlen välja, et kuidas seda praktikas kasutada.













Ja hiljem sügisel koon omale kindlasti triibulise seelikuriide. Talvel on selline villane kindlasti väga mõnus soe! Vist isegi samade värvidega. Minu meelest nii armas värvikombinatsioon kukkus välja.
Praegu aga on mul eriti uimane töö käsil:


Kolm õlasalli ootavad narmaste keerutamist. Topeltnarmad :D Ega mina ei oska ju midagi lihtsalt teha! Ikka topelt ja krutskitega. Ise teen omale tööd juurde!
Ja esimene sall koos keerutatud (oeh) narmastega näeb välja selline:


Olen ise nende sallidega nii rahul, et ei oskagi midagi tarka öelda. :) Tegin neid kolm, erinevad kõik. Üks või kaks neist vist on müügiks kah. Teisest kahest teen ka kohe pildid. Kusjuures hind on praegu veel mõtlemisel. Kuum ilm, no ei oska arvutada. :) Nii et kui lähiajal oleks kellegil taolist õlarätti vaja, võta minuga ühendust, tee oma pakkumine ja äkki saad salli omale.

No comments: