Sunday, October 24, 2010

Illustratsioon tekstile

Ma olen juba 100 aastat peale passinud seda va fotojahti, et no osaleks ka aga kunagi pole nagu mingit head fotot olnud ega tulnud. A see teema oli nagu rusikas silmaauku. (Vabandust. ;P)
Lugesin teemat ja esimene asi: pettumus, no et kust ma saan teksti, ma luule kauge inimene. Proosaga veel hullem. Mul silmanägemine on niruks jäänud, anti juba prillid, ainult ilusaid suuri pilte vaatan, midagi ei loe. A siis tuli meelde! Ega teksti pea ju lugema, eks ju!? Laulda võib ju ka! No vot! Lubage esitleda:
seda pilti õmmeldes ma laulsin kogu aeg seda laulu, et :" Koooooord Miiiki läääääks toormiga meeeeeeereleeee, ooma veikse süüüstaga ... jne


Ega see vist fotograafia tippsaavutus ole aga mina sain ometi fotojahis osaletud! Kui mind teised (link) just pipramaale ei saada. :)

12 comments:

Kaamos said...

Iccc.. mul hakkas kõrvus see vanaaegne, üüratuhirmsa falsetiga lauldud variant kumisema :D
Vastu ööd nüüd... mis unenägudest saab?

Lahe!

tiia said...

no väga tore, tere aga jahtima, teised ka kes veel kaugelt kiiganud on.
ja pilt on tõesti sõnadega kokku, nii nagu sõrm kübaraga :)
järgmine kord on teemaks armastus :)

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Ise Hakanud Lillekasvataja said...

Armastus on seeeee kui karukoopast tuleb välja rebaneeeeeee
mkhm
Huvitavate laulude peale olen ma eriti osav!
:D
Hea et ikka pipramaale ei saadetud!

Ise Hakanud Lillekasvataja said...

Pildimasinaga-le
Väga hea, et Sa mind õpetanud pole!

Eve said...

tere ka minu poolt :) siia ühisele pipramaale ;)
aga laulud mulle meeldivad, nii kaua kui mind teiste kuuldes laulma ei sunnita :O
Pilt on tore ja laul pildikohane ja minu kõrvus kõlas hästi :)

Köögikata said...

Tore, et lõpuks ikka otsustasid osaleda! Purjekas on armas.

Minule meeldib ka väga laulda joriseda, aga selle vahega, et mul arvavad pereliikmed, et ma peaks seda parem üksi tegema, mitte nende kuuldes. Mina eelistan ikka seltskonda. :oD

Larko said...

Jahi aga edasi, lõbus on :-)

Miki Hiire merehäda sai lapsepõlves kuuldud nii et vähegi pole. Pilt käib tõepoolest nagu rusikas just sinna.

TwD said...

Teretulemast, toretelemast,
Vägev vaibake pealekauba!

enetimm said...

Väga vahva laevuke koos tuttava viisijupiga :)

tegelinski said...

Kes siis need olid, kes kaldale tulid ja Mikikese ära päästsid? Pioneerid v noorkotkad? Ma olen mõlemat varianti lapsena kuulnud. Raadios olid pioneerid ja ema laulis, et noorkotkad :P
Aga purjekas on uhke :)

ÖöHulkur said...

Hiuli-hei, siit yle vee Mikit viib kaugele meretee... :D

A' tegelt, nakse kummitama ohhoopis hansakoge...