Tuesday, November 23, 2010

Sada. Sada. Sada.


Nii et siis fotojaht ja " Sada".
Teised "sajatajad" on siin: link. Ja päris lahedad, muideks!
Alguses ma mõtlesin, et mul jääb see teema vahele. Ei tulnud ühtegi ideed mida kõrgeausus mina ise oleks heaks kiitnud. Mõtlesin siis, et löön seekord käega, jätan seekord jahi vahele, et jäägu iga kingsepp omade liistude juurde ja mis fotograaf ma ikka niiväga olen. Hakkasin hoopis kangastelgi üles seadma:


Ja seal need sajad olidki! Krabasin fotoka ja panin paar pauku ja sain kätte sada nööri, sada pulka, sada niit, ...


... sada sõlme ja sada lõnga, ...


... ja sada oigamist niietamise ajal, sest eks ta ole üks jube nokitsemise töö.


Ja sada ilusat, imeilusat ja põnevat mõtet, et midaasja ma nüüd kuduma hakkan.

5 comments:

Ti:a said...

oh nii lapsepõlv tuli meelde, kui kangasteljed tuppa toodi.
ja mulle meeldis kangastelgede all mängida. järgmise nädala teema ongi mäng :)

tegelinski said...

Pealtnäha paras segadus, aga tegelikult süsteem missugune :) Arvan, et mulle meeldiks, aga ma pole kunagi proovinud...

Ise Hakanud Lillekasvataja said...

Jaa, süsteem on vägev. Ma arvan, et kindlasti meeldib. Mine kuskile proovima. Praegu on igasugu töötubasid.
Lapsed mängivad minulgi seal all. Oleks laps, mängiks isegi. Seal ju nii vahva ruum! Viimati tegid nad sinna raamatukogu

Köögikata said...

Vot see on alles võimas sada!

Eve Piibeleht said...

Minul saaks peale kolmandat niiti kannatus otsa :D.