Thursday, November 4, 2010

Sattusin soonele :)


Käsitöökohvrikesed ja hull lapitöö. Tulemus superilus. Kogemata tegelikult. Ega ma eriti neid materjale käes ei kaalunud ega toone võrrelnud. Vaatasin, et ahh, enam-vähem ja vuristasin kokku. Niidid tikkimiseks valisin kah öko meetodil, noh, et mida parasjagu oli, et ei lähe poodi uusi kohe ostma. Nagu mul tavaliselt kombeks on, ma armetu shoppaja. Ainult pärle ja litreid juba kaalusin ja valisin ja sobitasin. Ei tahtnud seda kogemata kokkujuhtunud ilusat kombinatsiooni rikkuda.


Fotod on kehvakesevõitu. Olen juba aastaid harjutanud aga oma õmblustööde pildistamine on üks suur loterii. Kord tulevad väga head fotod, teine kord samades tingimustes aga ei kõlba fotod kusagile. Udused, valgus peegeldub jne. No eks ma katsetan edasi, proovin mingi stuudio äkki ehitada. Valgete seintega kast-stuudiot ma veel katsetanud pole.


No comments: