Sunday, January 8, 2017

Sequent Quilted Home Decor Thing :)




Ouch my Patchwork God!
 I've been away so long. Over a long period of time doing patchwork over again. I enjoyed it a lot.

Ma pole nii ammu lapitoid teinud. (Olen arvuti taga, kus ma ei tea, kus tepitehed on. Perast parandan era)
Monus tegelikult. Ei mina tea, mis neis kangastes on aga mulle nad mojuvad kohe hullu moodi. No kohe tahaks need puruks loikuda ja hiljem teistmoodi - omamoodi - kokku  panna.
Olen kanga terrorist :)

Need lillemustrid on naiivsevoitu aga lobusad ja soojad. Ja oleks aeg viia see tehnika uuele tasandile. Midagi veel ponevat koos nende taimede ja oitega'

Masintikkimine on mul ammu yks salaunistus olnud. Votame suuna, et aeg on see teoks teha.



 From behind it looks like hosta. This is nice. I have long time wanted to make a quilt Hosta.






 I made a pillow cover with flower and leaves. And this took place in my shop.